// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Happy With My Single Life :)
Jun 12, 2012 | 11:28 PM | 1 Sweet Cupcake
Hey. Im single now. Hehe ;P Okay. Start from here, I want to told to 'YOU' something about you Mr. Y! Okay. First, aku nak minta maaf kalau aku ada kesalahan besar dgn kau tu. Memang pon ade xD Okay laa. Sebenarnya, aku malas laa nak couple dengan kau. Bosan laa xD kau bergurau dgn aku betol-2 menyakitkan hati aku tau tak? Hairan la pulak -.- kenapa kenapa dan kenapa? Aku bergurau dgn kau, tak sampai nak cakap kekurangan kau kan? Kau bergurau dgn aku, memang suka buat aku panas hati jee. BAIKTAKPAYAH >.< Better we break rite? ;') Aku lebih suka bila kita dah tak contact lagi tau tak? Tegur pun, 'Semadi Nadai' kata org kn? Ha Ha -.- kau ingat tak alasan ape yang aku bagi kat kau time kita break? Aku cakap dah 'KANTOI' dgn mama aku kan? Haha. Aneh laa xD Tak pernah-2 pun mama aku marah sebab aku ada kekasih. Hahaha! Sebenarnya aku malas nak bersama kau lagi. Kau jahat sangat. Pastuh, aku pun dah tak sayang  kau lagi. Start dari kita gaduh tu kan, aku mula rasa benci dgn kau. Tapi, aku cakap dgn kau yang aku masih sayang kau kan? Alaaa~ aku tipu jerr xP sorry kalau kau sakit hati dgn cerita aku ni. Kau nak cakap aku ape? Cakap je laa. Aku tak kisah ponnnn. Aku suka lagi ada haha :D Hmm. Sorry la. Aku nak cuba guna Bahasa Malaysia. Takut ada org yang tak paham pulak. Haha ;P Okaylaa. Cerita aku dah habis daaaa~ haha okay bye! ;)